wtorek, 28 września 2010

Polskie agregatory zakupów grupowych

Wraz z pojawieniem się licznych portali z zakupami grupowymi pojawiła się okazja dla stworzenia pochodnych wobec nich przedsięwzięć, czyli agregatorów okazji.

W USA i Europie Zachodniej funkcjonują od dawna i cieszą się sporą popularnością różne strony zbierające promocje z wielu sklepów online, stron ofert jednodniowych i grupowych zakupów. Serwisy takie jak Yipit.com, DealRadar.com pozwalają przede wszystkim na zebranie w jednym miejscu wszystkich krajowych i lokalnych okazji oferowanych na wielu stronach, łatwiejsze ich przeglądanie i porównanie. Dzięki temu tracimy mniej czasu na przeglądanie subskrypcji lub odwiedzanie różnych stron. Zaglądając rano na stronę agregatora mamy możliwość sprawdzenia większości ofert z miasta czy z danej kategorii. Administratorzy dbają o aktualizowanie bazy o kolejne serwisy.

W Polsce wystartowały ostatnio Sumos.pl oraz Snuper.pl. Oba serwisy agregują dane z najpopularniejszych w Polsce portali group on czyli FastDeal.pl, Groupon, Gruper i MyDeal.



 W obu brakuje mi funkcjonalności, która pozwalałaby na ocenę ofert przez odwiedzających - za pomocą funkcjonalności znanych z Digg.it/Wykop.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz